| WeDo

WeDo 2.0 ile maker etkinlikleri

LEGO® Education WeDo 2.0 ilkokul öğrencilerinin ilgisini fen ve mühendislik konularını öğrenmeye çekmek ve bu yönde motive etmek için geliştirilmiştir.
LEGO® Education WeDo 2.0 Maker etkinlikleri, motorlu modeller ve basit programlama yoluyla ilkokul öğrencilerinin ilgisini, tasarım, mühendislik ve kodlama öğrenmeye teşvik eder.
Her etkinlik, bir problem durumunun özeti ile başlar. Açık uçlu ipuçları, yanıtların özgün olmasına ve öğrencilerin çizerek, inşa ederek ve yaptıkları tasarımların prototiplerini test ederek geniş bir çerçevede yaratıcı çözümler üretmelerine imkan tanır.
Öğretmenin etkinliklerdeki rolü, bir probleme bağlanmaları ve tanımlamaları, bir çözüm oluşturmaları ve yaptıklarını paylaşmaları konusunda gerekli yöntemleri ve özgürlüğü öğrencilere sağlamaktır. Bu etkinlikleri öğrencilerinizin ihtiyaçlarına göre uyarlamak için yaratıcılığınızı kullanabilirsiniz.
LEGO® Education Okul öncesi Maker Etkinliklerini indirmek için tıklayın

| WeDo | 1 YORUM

BURSA 16 - 17 Eylül 2017 / İlkokul Öğretmen Eğitimleri - WeDo 2.0, robotik

İlkokul seviyesindeki öğrencilerinizle birlikte robotlar inşa ederek kodlama yapmak artık cok daha kolay. LEGO Education WeDo 2.0 setinin yazılımında bulunan programlama ikonlarını kullanarak LEGO robotlarını programlayın,gerçek hayat problemlerini çözün, fen derslerini robotları kullanarak anlatın ve öğrencilerinizle birlikte eşsiz bir deneyim yaşayın.

Devamı...

| WeDo | 2 YORUM

Hayata bilim kat...

İlkokul öğretmenlerini öğrencileriyle buluşturan bir ilk: WeDo 2.0

Çocukları bilim heyecanıyla en doğru yaşta tanıştıran, gerçek hayata ait problemleri bilimsel yöntemlerle çözmelerini sağlayarak öz güvenlerini geliştiren ilk eğitim seti.

Öğretmenler için ilkler:

  • Kolaylık: Bilimsel uzmanlık gerektirmeden çocukları bilimin heyecanıyla buluşturabilmelerini sağlar.
  • Özgürlük: Tümüyle planlanmış bir program veya öğretmenin özgün fikirleriyle şekillenen bir platform olarak kullanabilme esnekliği sunar.
  • Başarı: Öğrencilerdeki değişimi ölçen araçlarla kolayca performans değerlendirmesi yapma imkanı sağlar.

Öğrenciler için ilkler:

  • Sevgi: Bilimi soyut bir kavram olmaktan kurtarır. Bilimi elle tutulur, heyecan verici, bir araca dönüştürür.
  • Öz güven: Bilimi gerçek hayata ait problemleri çözmek için kullanmalarını sağlayarak merak etmeyi, çözüm bulmayı öğretir, soru sorma özgüveni kazandırır.
  • Heyecan: Mühendislik, teknoloji ve yazılım ile ilgili Deneyim ve Keşifler yaşayarak bilimden heyecan duymalarını sağlar.
  • Bütünsellik: Online ve Offline dünyaları birleştirerek çocukların gerçek dünya ile sanal dünya arasındaki köprüleri kurmalarına olanak tanır.

Devamı...